به گزارش هنرآنلاین، به نقل از  مهر، تازه ترین کنسرت تکنوازی موسیقی اردوان کامکار نوازنده سنتور روز جمعه اول اردیبهشت ماه در شهر شیراز برگزار می شود. در این کنسرت علاوه بر اجرای قطعاتی از سوی اردوان کامکار، اجرای سه نوازی با هنرمندی مهیار طریحی، مصطفی مومنیان و سیاوش کامکار برای علاقه مندان موسیقی ایرانی ارائه می شود.

اردوان کامکار به همراه این سه هنرمند روز ۳۱ فروردین ماه به همت آموزشگاه موسیقی "چاوش"، گالری پیانو "باربد" و انجمن  موسیقی استان فارس مسترکلاس "شیوه سنتور نوازی معاصر" را در هتل بزرگ شیراز برگزار می کند. در این مستر کلاس موضوعاتی چون ریتم، ملودی، کوک، مضراب گذاری، تکنیک، ارتیکولاسیون، دینامیک، تکنیک و سونوریته به هنرجویان آموزش داده می شود.

اردوان کامکار که مدتی است عمده تمرکز خود را روی آثار موسیقایی مکتوب و پژوهشی معطوف کرده چندی پیش نیز به کمک شاگردانش نخستین جلد از کتاب "متد سنتورنوازی معاصر" شامل ۳۷ قطعه را توسط نشر "نار و نی" به چاپ رساند. این این نوازنده صاحب سبک سنتور همچنین درصدد اجرای یک پروژه مشترک موسیقایی به همراهی برادرش اردشیر کامکار است که اخیرا ایده اولیه این پروژه طراحی شده و حتی برای بسیاری از قطعات نیز آهنگسازی انجام گرفته است. این دو برادر تصمیم دارند پیرو اجرای زنده این پروژه، آلبومی را هم وارد بازار موسیقی کنند.