به گزارش هنرآنلاین، مسئول مجتمع های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اظهار کرد: هنرمندان نیشابوری در رشتههای هنری بهخصوص نقاشی توانسته اند آثار مانایی را تا کنون از خود بر جا گذارند و در این رهگذر همزمان با٢٥فروردین (سال روز ملی عطار نیشابوری) نمایشگاه نقاشی"هفت وادی عشق" در صدد است آثار هنری جدیدی را به مخاطب ارایه کند .

حمیدرضا آتشی افزود: نمایشگاه نقاشی "هفت وادی عشق"  آثار هنرمند نیشابوری رضا ابراهیم آبادی است که در آن ٢٠ اثر نقاشی در ابعاد  30 در 40 تا 70 در 100سانتیمتر برپا شده است .

آتشی به تکنیک، سبک و موضوع این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه دارای تکنیک رنگ روغن است و با سبک رئالیسم طراحی شده و موضوعات آن  عطار نیشابوری و طبیعت نیشابور است.

وی با بیان  اینکه این سومین نمایشگاه انفرادی رضا ابراهیم آبادی است، خاطر نشان کرد: این هنرمند دارای ١٠سال سابقه هنری نقاشی است که در دیگر زمینه های هنری نیز فعالیت دارد و در پی ارائه آثار به مخاطب و نقد و بررسی آن است.

مسئول مجتمع های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: نمایشگاه نقاشی "هفت وادی عشق" از 20  الی 25 فروردین ٩٦هر روز از ساعت ٩ الی ١٢ ظهر و 16:30 الی 19:30 بعد از ظهر در محل نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور ویژه عموم علاقمندان دایر است.