به گزارش هنرآنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام،تهیه کننده کنسرت های موسیقی این هنرمند به خبرنگاران گفت: این کنسرت شامگاه دوشنبه ٢١ فروردین ماه ساعت ٢١، در یک سانس در سالن شهدای قلاویزان برگزار خواهد شد.

محسن بیرانوند اظهار کرد: این کنسرت با مجوز شورای شعر و موسیقی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام و توسط شرکت فرهنگی هنری گیتی گویش برگزار می شود.

گفتنی است،از ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید تاکنون نزدیک به ١٠٠ کنسرت با حضور هنرمندانی چون استاد شهرام ناظری، همایون شجریان، حافظ ناظری، زنده یاد مرتضی پاشایی، رضا صادقی، کیوان ساکت، علی اکبر شعاری، محسن یگانه، محمد علیزاده، فرزاد فرزین و چند جنگ شادی در استان ایلام اجرا شده است. 

همچنین با توجه به استقبال مردم از هنر موسیقی و تقاضاهای مکرر برای اجرای کنسرت و برنامه های موسیقی برای نخستین بار شورای موسیقی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام با هدف رعایت فضای فرهنگ عمومی استان، بررسی فنی و محتوایی تقاضاها و ارائه برنامه های پیشنهادی برای ارتقای این هنر اصیل تشکیل شد تا ضمن بهره گیری از صاحب نظران عرصه موسیقی، اجرای برنامه های موسیقی در استان از نظر کیفی و محتوایی مورد بررسی قرار گیرد.