به گزارش هنرآنلاین، به نقل از  روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، اله قلی نظری در نشست گروه تئاتر مهتاب با هنرمندان، افزود: تفاوت جشنواره امیدهای جوان امسال با سالهای گذشته در این است که آثاری به جشنواره راه می یابند که اجرای عموم رفته باشند.

وی با تاکید بر این نکته که آثار تولید شده باید تا ٢٠ روز قبل از برگزاری جشنواره اجرای عموم رفته باشند، اظهار کرد: ملاک و معیار ما برای تولید آثار باید لذت بردن مردم باشد نه صرفا شرکت در جشنواره و کسب مقام و دریافت جایزه جشنواره.

نظری گروه تئاتر مهتاب را به عنوان اولین گروه های نمایشی ثبت شده معرفی کرد و گفت: جلسات این گروه به صورت ماهانه و منظم برگزار می شود و در هر جلسه بحث های کارشناسی پیرامون تئاتر مطرح می شود.

وی با اشاره به گذشت مدت کوتاهی از ثبت این گروه هنری، اظهار کرد: گروه تئاتر مهتاب این فرصت را داشته که اعضای گروه را با علم روز هنر تئاتر آشنا کند.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خواستار ارسال گزارش ماهانه این گروه هنری شد و افزود: اینها سند افتخار و تجربه ای برای سایر گروه ها خواهد بود.

وی در خاتمه یادآور شد: امیدواریم خانواده تئاتر استان با وجود انسان های ارزشمند و فریخته ای همچون شما از هرگونه حاشیه منزه بماند.