به گزارش هنرآنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، مهدی رنجبر معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ضمن تبریک سالروز جهانی تئاتر گفت: تئاتر رو به رشد استان فارس می بایست هم اکنون به فکر اقتصاد باشد تا این گرمای حاصل از اجراهای متفاوت در شیراز و شهرستان ها رو به افول نرود.

وی با تاکید براینکه صحنه تئاتر فارس از دیرباز محل رفت و آمد بزرگترین بازیگران ایران زمین بوده است، افزود: تئاتری که با جمع تماشاگر تماس نداشته باشد تئاتر زمانه نیست و هنرمندان این حوزه باید بتوانند بعد سرگرمی و لذت این هنر ریشه دار را نیز تقویت کنند.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلانی فارس تصریح کرد: مفهوم این مهم که هنر کالا به شمار نمی آید تا متناسب با تقاضا عرضه شود را نمی توان درک کرد مگر اینکه ارزشگذاری حقیقی صورت گیرد و این بواسطه هنرمندان استان میسر خواهد شد.

رنجبر در بخش دیگری از پیام خود اظهار داشت: از هنرمندان تئاتر استان می خواهم برای مردم سرزمین خود خارج از این سرزمین تئاتر ارائه و شیوه ای تماشاگر پسند را مدنظر قرار دهند.

وی کماکان تئاتر را تاثیرگذارترین هنر برای مخاطب عنوان کرد و شیوه اجرایی این هنر را بالاتر و والاتر از هنر سینما خواند. رنجبر این روز را به همه هنرمندان تئاتر استان تبریک گفت و ضمن اینکه خواستار تعامل بیشتر حوزه دانشگاه و تجربه های پیشکسوتان شد،افزود: این تعامل دو سویه به تعالی هنر تئاتر کمک خواهد کرد.