به گزارش هنرآنلاین، به نقل از روابط عمومی خانه کتاب، کتاب‌های "ملت عشق"، "من پیش از تو"، "جزء از کل"، "دختری که رهایش کردی"، "پس از تو"، "بیشعوری"، "دنیای معرکه تام" و "پرونده ویژه فراتر از ترس" جزو پرفروش ترین کتابهای طرح "عیدانه کتاب" است.

با مراجعه به وبگاه کتاب دات آی آر و با انتخاب بنر طرح عیدانه، لیست کتابفروشی‌های عضو طرح به تفکیک هر استان قابل نمایش است. با انتخاب استان موردنظر، تمامی کتابفروشی‌های شهرستان‌های استان مورد نظر شما به همراه آدرس و شماره تماس قابل دسترسی است.

٦٩ کتابفروشی در استان خراسان رضوی جزو کتابفروشی های طرح عیدانه کتاب هستند.

علاقه‌مندان به کتاب می‌توانند با مراجعه به کتاب‌فروشی‌های عضو در شهرهای خود، کتاب‌های حوزه بزرگسال را  با ٢٠ درصد و کتاب‌های حوزه کودک و نوجوان را  با ٢٥ درصد تخفیف خریداری کنند.

پیش‌از این، طرح پاییزه کتاب با مشارکت ٦٢٤ کتاب‌فروشی در حالی به کار خود پایان داد که ٦٥٩ هزار و ١٩ نسخه کتاب از سوی بیش از ٢٠٩ هزار نفر خریداری‌شده بود.

طرح "عیدانه کتاب" با شعار "امسال هم کتاب عیدی دهیم" بعد از طرح‌های "کتابفروشی به وسعت ایران"، "عیدانه کتاب"، "تابستانه کتاب" و "پاییزه کتاب" پنجمین گام در راستای توجه به اعطای یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌هاست. 

استان خراسان رضوی از استانهای موفق در طرح های قبل از جمله تابستانه و پاییزه کتاب است.