به گزارش هنرآنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، این برنامه روز پنجشنبه، ٢٦ اسفندماه در تالار هنر فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان برگزار خواهد شد.

ایرانه حیدری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان، با اعلام این خبر، گفت: این گروه اولین اجرای خود را تجربه می‌کند هرچند که اعضای آن پیش از این در گروه‌های دیگر به هنرنمایی پرداخته‌اند.

وی مبلغ بلیت این کنسرت را ١٥ هزار تومان اعلام کرده و افزود: گروه بوم در دو سانس، از ساعت ١٧ تا 18:15 و از ساعت 19:15 تا 20:30 به اجرا می‌پردازند.

به گفته وی، سرپرست این گروه محمدامین انصاری بوده و رهبر ارکستر نیز میلاد حیدری است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان با اشاره به سوابق این گروه در جشنواره موسیقی "آوای امید" در زنجان، تاکید کرد: این گروه در سه دوره متوالی در جشنواره‌های موسیقی سال‌های ٩٣، ٩٤ و ٩٥ به عنوان گروه برگزیده انتخاب شد.

در این گروه، امیرحسین اجلی به اجرای پرکاشن، علیرضا یوسف‌زاده به اجرای گیتاربیس، امین انصاری به اجرای ترومپت و سازدهنی، سارنگ جابری به اجرای گیتار کلاسیک، میلاد حیدری به اجرای پیانو و کیبورد، سیاوش نقیلو به اجرای گیتار الکتریک، مصطفی حیدری به اجرای درامز پرداخته و آرمین رسولی نیز خواننده این گروه است.