سرویس استان های هنرآنلاین: انجمن فیلم کوتاه، در ادامه برنامه نمایش هفتگی نمایش فیلم های بلند داستانی، کوتاه و مستند مطرح ایران و جهان، چهارشنبه ٤ اسفند، فیلم  مستند "دغل باز" را که از ساخته های بارت لیتون و برنده جایزه بفتا بهترین کارگردانی و فیلم مستند سال ٢٠١٣ است، نمایش می دهد.

بر پایه این گزارش، انجمن فیلم کوتاه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، بعد از نمایش فیلم در ادامه جلسه نقد و بررسی هفته قبل را پیرامون سینمای مستند در قالب مستند روایتگر برگزار خواهد کرد که این برنامه چهارشنبه ٤ اسفند ماه ساعت ١٨ در سینما غزل فرهنگ و ارشاد فارس، برگزار ومی شود و ورود برای تمامی علاقمندان آزاد است.

مستند "دغل باز" درباره‌ مردی فرانسوی است که خودش را به جای پسر گم‌شده‌ خانواده‌ای آمریکایی جا می‌زند و از لحاظ فرمی یکی از متفاوت‌ترین، از لحاظ اجرای ایده‌آلِ مضمونش یکی از هنرمندانه‌ترین و از لحاظ کاری که با مخاطب می‌کند، یکی از شوک‌کننده‌ترین فیلم‌های قرن بیست و یکم است.

نکته‌ اصلی جذابیت فیلم و آنچه که آن را به مستند جنایی منحصربه‌فردی تبدیل می‌کند، این است که لیتون در نحوه و ترتیب روایت داستان دست برده است. 

دیدن نمایش فیلم مستند "دغل باز" چهارشنبه ٤ اسفند، ساعت ١٨ در سینما غزل تالار حافظ فرهنگ و ارشاد فارس، برای عموم آزاد است.