به گزارش هنرآنلاین، به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ رضا رضایی با اعلام این خبر افزود: پنجمین جشنواره شعر استان با هدف اعتلای شعر، استعداد یابی شاعران جوان، تعامل شاعران با یکدیگر و آشنایی آنان با تازه ترین آثار یکدیگر برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره در دو بخش اصلی و جنبی برگزار خواهد شد، اظهار داشت: در بخش اصلی موضوع اشعار بخش اصلی آزاد خواهد بود و در بخش جنبی شاعران می توانند آثار خود با موضوعات ادبیات دینی، ادبیات دفاع مقدس، شعارسال و ادبیات انقلاب به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

رضایی، به شرایط شرکت در جشنواره اشاره کرد و گفت: ارسال آثار در تمام قالب های شعری، ارسال ٣ اثر توسط هر شاعر و اشعار نباید قبلا در نشریه و کتابی چاپ شده و یا در جشنواره ای شرکت داده شود.

وی مهلت ارسال آثار از سوی شاعران را تا ١٠ اسفند ماه سال جاری اعلام  و تصریح کرد: زمان برگزاری جشنواره  ١٩  اسفند ماه است.

لازم به ذکر است؛ علاقمندان می توانند آثار خود را به دبیرخانه پنجمین جشنواره شعر استان مستقر در اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان ارسال و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ٣٢٢٣٤٤١٢ داخلی ١٢٧ تماس حاصل کنند.