به گزارش هنرآنلاین، ایرانه حیدری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان در مورد این نمایش گفت: رضا یاوری، نویسنده و کارگردان این نمایش است که از 25تا 29 بهمن‌ماه در تالار هنر فرهنگسرای امام خمینی زنجان اجرا خواهد شد.

وی بازیگر این تئاتر را علی رضایی‌راد معرفی کرده و افزود: نمایش "حسین آقا" همه روزه از ساعت ١٧ و ٣٠ دقیقه به روی صحنه می‌رود.

رضا یاوری، کارگردان این تئاتر نیز در گفتگو با مسئول اطلاع‌رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، از تمرینات فشرده دو ماهه برای تمرین این تئاتر مونولوگ یاد کرده و افزود: این نمایش برای همه گروه‌های سنی آزاد است و در اجرای آن، انجمن نمایش مساعدت‌های زیادی انجام داده است.

وی که از سال ٨٠، کار هنری را با بازیگری در رشته تئاتر شروع کرده است، ادامه داد: بعد از بازی در بیش از ٥٠ تئاتر، سعی در کسب تجربه کارگردانی داشتم و نمایش "حسین آقا"، یازدهمین کارم در کسوت کارگردانی است که مناسبتی بوده و برای ایام فاطمیه تهیه شده است.

یاوری به حضور خود در جشنواره‌های مختلف اشاره کرد و تاکید داشت: برای تجربه‌اندوزی، تئاتر را از خانه جوان شروع کردم و دو سال بعد وارد انجمن نمایش زنجان شدم.

وی در مورد نمایش "حسین آقا" گفت: این کار برای اولین بار روی صحنه می‌رود و در چند جشنواره و از جمله در جشنواره تولیدات کانون‌های تئاتر دانشگاهی که به صورت کشوری برگزاری می‌شود، متن نمایشنامه پذیرفته شده  و به مرحله بازبینی رفته است.

این کارگردان تئاتر همچنین از پذیرفته شدن نمایش "حسین آقا" در جشنواره تئاتر مونولوگ که به صورت سراسری در کشور اجرا می‌شود خبر داده و افزود: متن نمایشنامه به چند جشنواره دیگر نیز ارسال شده ولی همه اجراها برای سال بعد برنامه‌ریزی شده است.