به گزارش هنرآنلاین، به نقل از  روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، سیدرضا صالحی‌امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر روز گذشته 22 بهمن ماه در حاشیه سفر به مازندران از پروژه تالار مرکزی ساری بازدید کرد.

وی در این بازدید با اشاره به اعتبارات لازم برای تکمیل و تجهیز پروژه ساختمان تالار مرکزی ساری گفت: این تالار به عنوان بزرگترین تالار فرهنگی کشور است.

صالحی امیری افزود: این پروژه که از سال ٨٦ شروع شده، دارای ٨٥ درصد پیشرفت فیزیکی است و عملیات زیربنایی و تأسیساتی این پروژه توسط پیمانکار اجرایی شده است.

صالحی‌امیری با بیان اینکه پروژه سالن مرکزی ساری در قالب اسکلت بتنی فلزی احداث شده است، گفت: این پروژه به زودی تکمیل و به بهره برداری می رسد.

وزیر ارشاد با بیان اینکه مشکلی در همکاری‌های دستگاه‌ها در وزارت ارشاد نداریم، گفت: پس از تکمیل این پروژه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان باید نسبت به واگذاری پروژه تالار مرکزی ساری برای نگهداری از سوی نهادهای عمومی و خصوصی اقدام کند.

در این بازدید، علی‌اصغر یوسف‌نژاد عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ، استاندار مازندران ، احد جاودانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، فرماندار مرکز استان و جمعی از مسوولین استانی و شهرستانی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را همراهی کردند.