به گزارش هنرآنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر، مسعود فلاح در همایش هنرمندان هنرهای تجسمی در مجتمع فرهنگی و هنری بصیرت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر، اظهار کرد: هنرمندان به عنوان قشری که مورد توجه جامعه قرار دارند باید الگوی خوبی برای نوجوانان و جوانان باشند و همچنین هنرمندان باید با اتحاد و همدلی برای اعتلای فرهنگ و هنر ایران تلاش کنند.

وی افزود: انجمن های شعر و ادب، خوشنویسان، موسیقی و هنرهای تجسمی در شهرستان بهشهر شکل گرفته است و در تلاش هستیم تا انجمن هنرهای نمایشی را نیز در بهشهر تشکیل دهیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر خاطرنشان کرد: اگر هر برنامه و فعالیتی؛ پیوست فرهنگی نداشته باشد قطعا نمی تواند عملکرد موفقی را ارائه دهد.

فلاح گفت: دست هنرمند به سمت اسلحه و راه خلاف نمی رود و فقط با هنر خود به جامعه خدمت می کند که البته مسئولان باید قدردان هنرمندان باشند و از این قشر حمایت کنند.

وی با بیان اینکه گاهی اوقات با مشاهده برخی قضاوت های نادرست نسبت به قشر هنرمندان؛ دلگیر می شوم، تاکید کرد: در مورد هنرمندان زود قضاوت نکنید و به راحتی به آن ها برچسب نزنید زیرا این قشر بسیار روحیه لطیف و شکننده ای دارند و نیازمند توجه و محبت مردم و مسئولان هستند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر گفت: کسانی که در حوزه های مختلف فرهنگی و هنری فعالیت می کنند انسان های خوش فکر، صبور و قناعت پیشه ای هستند و قطعا هنرهای هنرمندان در سطوح مختلف جامعه بسیار اثرگذار است.

فلاح خاطرنشان کرد: دشمن در هالیوود بیشتر از بخش تجهیزات نظامی کشور هزینه می کند به همین دلیل همه وظیفه داریم از حقوق هنرمندان ایران زمین دفاع کنیم و هنرمند را در جایگاه واقعی خود در جامعه قرار دهیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر با اشاره به افتتاح نمایشگاه هنرهای تجسمی هنرمندان بهشهری، خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه 70 اثر از 70٧٠ هنرمند هنرهای تجسمی شهرستان بهشهر به نمایش گذاشته شده که از 14 الی16 بهمن در محل مجتمع فرهنگی و هنری بصیرت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر دایر است.

در پایان این همایش از 70 هنرمند هنرهای تجسمی بهشهر و همچنین از خانواده دو هنرمند متوفی هانیه نادعلیزاده گرافیست و مهدی شعبانی گرافیست و طراح پوستر جشنواره انار اشرف با اهداء لوح یاد بود تجلیل و قدردانی شد.