به گزارش هنرآنلاین، علیرضا سوری مدیر برنامه و تهیه کننده کنسرت‌های گروه "تال" در غرب کشور در گفتوگو با ایسنا، گفت: گروه "تال" به سرپرستی استاد فرج علیپور فعالیت کرده و این گروه 15 بهمن در کرمانشاه اجرای کنسرت خواهند داشت.

سوری با بیان اینکه تمامی قطعات اجرا شده در این کنسرت به زبان محلی است، گفت: تمام قطعات به زبان محلی لُری و لکی است و بین 14 تا 17 قطعه در این کنسرت برای علاقمندان اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: کنسرت استاد فرج علیپور ساعت 21:30 ،در تاریخ 15 بهمن ماه سال جاری در محل تالار انتظار کرمانشاه برگزار می‌شود.

سوری با بیان اینکه بلیت فروشی کنسرت از طریق سایت  www.iranconcert.com  صورت می‌گیرد، گفت: قیمت بلیت‌های این کنسرت از 30 تا 70 هزار تومان است.

وی افزود: علاوه بر سایت، علاقمندان می‌توانند از مراکز فروش بلیت که در سطح شهر کرمانشاه در نظر گرفته شده است از جمله "غرب فوکا" در دبیراعظم، رستوران "بامداد" واقع در چهارراه آتشنشانی، شیرینی "تابان 2" واقع در نوبهار، فروشگاه شیلات "خلیج فارس" واقع در میدان مرکزی و شرکت هواپیمایی "سینا گشت" واقع در سه راه 22 بهمن اقدام به خرید بلیت کنند.

تهیه کننده کنسرت‌های گروه "تال" گفت: استاد فرج علیپور از سال 1348 به صورت حرفه‌ای در زمینه موسیقی فعالیت داشته‌اند و همانند استاد ناظری و دیگر اساتید به نام موسیقی ایران، دارای نشان ملی درجه یک هنر هستند که برابر با دکترای موسیقی است.

سوری، "شادیانه"، "سوز سیل"، "تال"، "چوپی" و "عزیزدل" را از جمله آلبوم‌های معروف استاد علیپور عنوان کرد وافزود: از قطعات و آهنگ‌های معروف استاد نیز می‌توان به "دالکه"، "شبانه" و "گُلوَنی" اشاره کرد.