به گزارش هنرآنلاین، به نقل از ایسنا، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این جلسه اظهار داشت: مراحل اولیه و ثبت نام حضور ناشرین در نمایشگاه انجام شده است و قریب به 500 ناشر ثبت نام کرده اند که از این تعداد با توجه به الویت ها تعداد حدود 250 غرفه در این نمایشگاه شرکت خواهند داشت.

حسین مسگرانی افزود: برنامه ریزی ها برای همکاری و همچنین تفاهمنامه برای مکان برگزاری نمایشگاه انجام گرفته و مقرر شده است نمایشگاه در تاریخ 24 بهمن ماه آغاز به کار کند.

وی همچنان خاطر نشان کرد:با توجه به مقارن بودن ایام برگزاری نمایشگاه با ایام فاطمیه (س) برنامه ریزی هایی صورت گرفته است تا این نمایشگاه با متانت خاص خود برگزار شود.

مسگرانی یادآور شد: امسال نیز قرار است برنامه های جنبی نمایشگاه شامل دیدار با نویسندگان و اهل قلم ،نقد کتاب و شب شعری با مضمون و مناسب ایام سوگواری دخت نبی مکرم اسلام (ص) برگزار شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از تهیه 800 میلیون بن کتاب و با تخفیف20درصد ارشاد و حداقل 10 درصد ناشر  خبر داد و گفت: قرار است این نمایشگاه یک فضای فرهنگی وسیعی را در استان به منصه ظهور بگذارد.

همچنین در ادامه  مدیران برخی ادارات نیز که در برگزاری این نمایشگاه همکاری دارند به تبادل نظر پرداختند.

در پایان مهندس جمشید نژاد معاون سیاسی اجتماعی استانداری استان نیز بر همکاری و تعامل همه جانبه ادارات در برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب استان تاکید کرد.