سرویس استان‌های هنرآنلاین: کارگاه زمستانی تربیت مربی موسیقی کودک با همکاری و حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، انجمن فرهنگی اتریش و هتل بین المللی ستارگان در تاریخ ١٣ لغایت ١٥ بهمن ماه ١٣٩٥ در محل موسسه فرهنگی هنری آبنوس شیراز برگزار می شود.

دکتر پاولو والخو مدرس این کارگاه و استاد مدعو دانشگاه موتسارتیوم و دانشکده ارف شول ورک شهر سالزبورگ در کشور اتریش است که به تدریس کاربرد عناصر موسیقی ملل در کلاس های آموزش موسیقی کودک خواهد پرداخت و هرش آرمند  نیز در این کارگاه به تدریس بازی های حرکتی می پردازد.

شهرام ممتحن مدیر اجرایی کارگاه و مدیر عامل موسسه فرهنگی هنری آبنوس اعلام داشت: برای برگزاری این کارگاه حدود یکسال پیش برنامه ریزی ها شروع شد، تلاش های بسیاری انجام شد و این کار نتیجه یک فعالیت تیمی و گروهی است .

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، انجمن فرهنگی اتریش و هتل بین المللی ستارگان حامی این کارگاه هستند و در طول سال گذشته در تمام مراحل اجرایی حضور فعال و موثر داشته اند.

وی افزود: مدرس بین المللی کارگاه دکتر پاولو والخو از اعضای هیات مدیره بنیاد کارل ارف مونیخ و استاد مدعو دانشگاه موتسارتیوم و دانشکده ارف شول ورک سالزبورگ در اکثر کشورهای دنیا به برگزاری کارگاه های تربیت مربی موسیقی کودک پرداخته و حضور ایشان برای ما در شیراز افتخار بزرگی است.

ممتحن گفت: در این کارگاه هرش آرمند فارغ التحصیل دانشگاه تهران در رشته موسیقی به تدریس بازی های حرکتی و کاربرد عناصر حرکت در کلاس های موسیقی کودک خواهند پرداخت.

مدیر موسسه فرهنگی هنری آبنوس شیراز اظهار داشت: این مرکز تنها موسسهای است که در جنوب کشور طی سال های گذشته کارگاه های بین المللی تربیت مربی موسیقی کودک را به صورت تخصصی برگزار کرده و تربیت نیروهای متخصص و کارآمد از اهداف بلند مدت برگزاری این دوره ها است.