به گزارش هنرآنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی؛صبح امروز ١١ بهمن ماه ٩٥ با حضور معاونت هنری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان جنوبی و ریاست اداره امور هنری،دبیرخانه اولین جشنواره موسیقی نواحی شرق کشور به میزبانی شهرستان فردوس تشکیل شد.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در این خصوص گفت: با هدف ماندگاری موسیقی مقامی و محلی در مقابل موسیقی نوین ، گسترش برنامه های فرهنگی هنری و توجه به شهرستانها به منظور فعال تر شدن و پویایی  بیشتر ، میزبانی اولین جشنواره موسیقی نواحی به شهرستان فردوس محول شد.

سید علی زمزم افزود: این جشنواره با حضور چهار استان خراسان جنوبی ، رضوی ، شمالی ، و استان سیستان و بلوچستان در فروروردین ماه ١٣٩٦ در شهرستان فردوس  برگزار می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فردوس ضمن قدردانی از مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان جهت ابلاغ این جشنواره به فردوس از کلیه ارگان های فرهنگی واجرایی شهرستان خواست در این اتفاق بزرگ این اداره را یاری کنند.

وی در پایان با بیان اینکه فراخوان و پوستر جشنواره آماده شده است، افزود:کمیته های مختلف دبیرخانه جشنواره مذکور به زودی تشکیل شده و کار خود را آغاز خواهد کرد.