به گزارش هنرآنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، فاضل عبادی در جلسه کمیته فرهنگی و هنری ستاد گرامیداشت دهه فجر استان اظهار کرد: برگزاری جشنواره‌های ادبی استان، موسیقی فجر و هنرهای تجسمی فجر و اکران فیلم‌های جشنواره بین المللی فیلم فجر جزو برنامه‌های شاخص این اداره کل است.

عبادی با تأکید بر محتوابخشی به برنامه‌های کمیته فرهنگی و هنری، افزود: سال گذشته این کمیته جزو کمیته های برتر ستاد معرفی شد؛ امسال هم باید با برنامه‌ریزی دقیق، دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه فرهنگ و هنر را به نسل جوان معرفی کنیم.

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان هم در این جلسه گفت: ابزار فرهنگ و هنر، بهترین وسیله برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

مجید فروتن اظهار کرد: تنوع، جذابیت، گستردگی و امیدبخشی از جمله مواردی است که باید در برنامه‌های فرهنگی و هنری مد نظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر باید نوآوری و خلاقیت داشته باشد، افزود: تلاش ما بر این است شور و نشاط اجتماعی را در قالب این برنامه‌ها ایجاد کنیم.

فروتن از دستگاه‌های عضو درخواست کرد در اسرع وقت برنامه‌های شاخص خود را برای معرفی به کمیته ارزیابی، به دبیرخانه اعلام کنند.