به گزارش هنرآنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان مریم رحمانی، افزود: ٢٢گروه موسیقی در این جشنواره اجرا خواهند داشت.

وی ادامه داد: گروه مهرگان به سرپرستی ادیب بهرام زاده در نخستین ساعات جشنواره اجرا خواهد داشت و گروه توماتیتو به سرپرستی سام عربعلی و ارکستر پالیزان به سرپرستی اسماعیل خادمی از دیگر اجراهای این شب است.

وی با بیان این نکته که از برگزیدگان جشنواره موسیقی جوان در این برنامه استفاده شده، اظهار کرد: سوگند لطفی با نواختن سنتور و وحید لطفی با ساز تنبک در این جشنواره هنرنمایی می کنند.

رحمانی ادامه داد: گروه زریاب (گیتار فلامینکو) به سرپرستی سام عربعلی، ارکستر شور انگیز به سرپرستی علی ملک محمودی و گروه کوبه ای اهورائیان به سرپرستی احمد پور اکبر در دومین روز جشنواره اجرا دارند.

به گفته رئیس اداره هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، امین جانبگلو از برگزیدگان جشنواره موسیقی جوان با نواختن ویلن، هنر خود را برای علاقمندان به نمایش می گذارد.

وی خاطر نشان کرد: گروه یسنا به سرپرستی ارسلان مجبوبی راد، گروه کوبه ای دیبا به سرپرستی رویا ریاضی، گروه کر آداک به سرپرستی ابوذر اسماعیلی در سومین روز جشنواره اجرا دارند؛ همچنین کی ناز کیا الوندی از برگزیدگان جشنواره موسیقی جوان در این روز اجرا خواهد داشت.

رحمانی اضافه کرد: گروه آنسمبل گیتار به سرپرستی سهیل سرکرده، ارکستر پارسیان به سرپرستی هادی بایاری در چهارمین روز جشنواره اجرا خواهند داشت و آیه عظیم محسنی از برگزیدگان جشنواره موسیقی جوان نیز با ساز دهنی در این روز هنرنمایی خواهد کرد.

وی از برگزاری آئین اختتامیه جشنواره موسیقی فجر گلستان در پنجمین روز جشنواره خبر داد و اظهار کرد: گروه باغ ایرانی به سرپرستی داوود خوشنودی و گروه بین الملل از کشور استونی در این روز اجرا دارند.