به گزارش هنرآنلاین، به نقل از ایسنا، این نمایش حاصل کلاس بازیگری مجید سرنی زاده از مدرسین و پژوهشگران فعال حوزه نمایش در هرمزگان است که موفق شد از بین 187 نمایش رقیب در بین منتخبین قرار بگیرد.

 این جشنواره مرداد ماه سال آینده به صورت رقابتی و به میزبانی دانشگاه "بانجا لوکا" کشور بوسنی و هرز گوین برگزار می شود.

مجید سرنی زاده متولد سال ۱۳۶۲ دارای مدرک کارشناسی ریاضیات از دانشگاه هرمزگان و کارشناسی ارشد فلسفه علم از دانشگاه اصفهان و هم اکنون دانشجوی دکتری مدیریت تکنولوژی دانشگاه آزاد تهران مرکز است، وی فعالیت تئاتری خود را سال ۱۳۸۷ آغاز کرد.

 سرنی زاده تا سال ۱۳۸۰ به عنوان بازیگر در نمایش های "معراج"، "روایت مرد طبال"، "نذر" و چند اثر دیگر به روی صحنه رفت  و در سال ۱۳۸۲ عضو مجمع تئاتر دانشجویان سراسر کشور شد و در سال بعد نیز به عنوان دبیر کانون تئاتر دانشگاه هرمزگان به فعالیت هایش ادامه داد و در این سال او به همراه اعضا گروه کارگاه، نخستین شماره نشریه تخصصی کارگاه را منتشر کرد.

 در سال ۱۳۸۴ این هنرمند برای اولین بار به عنوان دبیر جشنواره منطقه جنوب تئاتر دانشگاهی ایران انتصاب و در همین سال نیز از سوی هنرمندان تئاتر به عنوان ریس انجمن نمایش بندرعباس انتخاب شد.

 در سال ۱۳۸۵ پس از کارگردانی نمایش "زینب" نوشته مهدی عطایی و اجرای عموم به مدت هشت شب، برای گذراندن یک دوره دو هفته ای آموزش در کارگاهی زیر نظر آقای فابریس نیکوت شرکت کرد؛ در همین سال در جشنوراه تئاتر دانشجویی در نمایش "ادیپ" کار مشترکی از ایران و فرانسه در نقش "کدخدا" ایفای نقش کرد.

 در سال های بعد او همچنان به عنوان بازیگر و کارگردان به فعالیت خود ادامه داد و پس از گذراندن دوران خدمت سربازی به عنوان بازیگر در نمایش "رویای خلیج فارس" سیروس کهوری نژاد به روی صحنه رفت و پس از آن به عنوان دبیر خانه شهریاران جوان انتخاب شد.

 سرنی زاده از سال 87 تا 89 عضو هیات امنای کانون فرهنگی هنری هجرت بندرعباس بوده و از سال 92 در دانشگاه هرمزگان به عنوان مدرس دروس فلسفه در گروه فلسفه و حکمت اسلامی دانشکده علوم انسانی و همچنین مدرس دروس کارگاهی رشته کاردانی حرفه ای بازیگری در مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر بندرعباس فعالیت می کند.