سرویس استان‌های هنرآنلاین: در این نمایشگاه ۵۵ عکس در ابعاد ۳۲ در ۳۲ از ۱۱ عکاس با نمایشگاه‌گردانی نیلوفر فلکیان به نمایش در می‌آید. عکاسان شرکت کننده در نمایشگاه "واقعیت شخصی" الناز امینی، پیمان پوست دوزان، روزبه روزبهانی، سیوا شهباز، مرتضی فرهنگى، نیلوفر فلکیان، مسعود قرائى، علی کاظمی، نسام کشاورز، نعما محمدیان روشن و مرتضی نیک نهاد هستند.

درقسمتی از بیانیه‌ این نمایشگاه به قلم نعما روشن می‌خوانیم: عکس‌ها این قدرت را دارند که واقعیت را تغییر دهند. نه به معنای تغییر عامدانه بلکه ذات  برخی عکس ‌ها به گونه‌ای است که می‌توانند واقعیت را به گونه‌ای جلوه دهد که به طور معمول دیده نمی‌شود و به همین علت، عجیب، غریب یا غیرواقعی جلوه می‌کنند. چنین عکس‌هایی یک فاصله ایجاد می‌کنند بین چیزی که بازنمایی می‌کنند و چیزی که ما از واقعیت می‌دانیم. این فاصله ذهنی همراه با آن باور ذهنی که عکس، بازنمایی واقعیت است، ذهن را به بازی می‌گیرد، باعث توجه چندباره به عکس‌می‌گردد و می‌توان آن‌را به "دگرگون سازی واقعیت" تعبیر کرد.

  طراح پوستر این نمایشگاه احمدعلی عسلی است.

 گشایش نمایشگاه "واقعیت شخصی" روز جمعه ۸ بهمن ساعت ۱۷ و ادامه نمایشگاه همه روزه تا ۱۳ بهمن ساعت 17 تا 21 در  نگارخانه مرداد به نشانی بندرعباس، شهرنمایش، بلوار معلم، بهارستان ۱۸، پلاک ۳ خواهد بود.

"واقعیت شخصی" مهرماه امسال در شهر شیراز به نمایش درآمد که مورد استقبال فراوان هنرمندان و هنردوستان شیرازی قرار گرفت و پس از بندرعباس در شهرهای دیگری چون اصفهان، رشت،... و تهران به نمایش گذاشته خواهد شد.