سرویس استان‌های هنرآنلاین:  در پی حادثه آتش‌سوزی در ساختمان پلاسکو و اینکه هیات دولت شنبه را عزای عمومی اعلام کرده است، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس نیز به احترام بزرگ مردان ایثار و فداکاری که در این واقعه تاسف بار جان باختند، همه برنامه‌های فرهنگی هنری خود را در روز شنبه دوم بهمن‌ماه تعطیل اعلام می‌دارد.

براین اساس، روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس حادثه تلخ و اندوهبار آتش‌سوزی و فروریختن ساختمانی در مرکز تهران که منجر به جان باختن و آسیب دیدن تعدادی از مردم و آتش‌نشانان متعهد و پرشهامت شد، را مایه تاسف و اندوه فراوان دانسته و افزود: در این سانحه دردناک و تاسف بار جلوه‌ای پرشکوه از ایثار و فداکاری آتش‌نشانان شجاع در برابر دیدگان ملت رشید ایران و جهانیان به نمایش گذاشته شد. فداکارانی که با بذل جان از عهده امتحانی دشوار در مراقبت مسئولانه از مردم و حفظ جان آنان سربلند و موفق برآمدند.

برپایه این گزارش، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس نیز با تجلیل از این بزرگ مردان ایثار و فداکاری و قدردانی از خدمات ارزنده آنان، آرزوی سلامتی برای مجروحان را دارد و همچنین، تسلیت خود را از صمیم قلب به بازماندگان این جان باختگان اعلام داشته و همدردی و اندوه خود را در این عزای عمومی اعلام می کند و عموم مردم و اصحاب فرهنگ و ادب و هنر استان را به قدرشناسی شایسته از آنان دعوت می نماید.

در پی حادثه آتش سوزی مجتمع تجاری تولیدی پلاسکو در خیابان جمهوری تهران، تعدادی از آتش‌نشانان در زیر آوار ناشی از تخریب ساختمان گرفتار شدند که هنوز از سرنوشت آنان خبری در دست نیست.

الهه بهرامی