به گزارش هنرآنلاین، به نقل از  روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان ، داوران مرحله‌ نخست دور سوم جایزه بهرام صادقی (فرشته احمدی، علی خدایی و محمدحسن شهسواری) پس از دو ماه مطالعه و بررسی چندمرحله‌ای آثار ، ٤٠ داستان منتخب از میان ۱۰۰۶ داستان ثبت‌شده در دبیرخانه را اعلام کردند.

بنا بر این گزارش؛ امین شیرپور، نویسنده‌ خرم‌آبادی به عنوان تنها نماینده‌ لرستان در جمع منتخب‌های این جایزه‌ی ادبی حضور دارد.

نهایتاً تا یک هفته‌ی دیگر، فهرست و متن بیست اثر برگزیده از میان این چهل داستان نیز منتشر خواهد شد و در اختیار هیئت داوران مرحله‌ نهایی جایزه بهرام صادقی قرار خواهد گرفت. در این مرحله آقایان حسین پاینده و حسین سناپور نیز به جمع داوران می‌پیوندند تا سه اثر برتر را مشخص و اعلام کنند.

 برنامه‌ جنبی و مهم این جایزه، انتشار هم‌زمان داستان‌های برگزیده در خوابگرد و کتاب‌خوان طاقچه است تا خوانندگان و کاربران این نرم‌افزار کتاب‌خوانی هم بتوانند به داستان‌های محبوب‌شان امتیاز بدهند و سه اثر محبوب آنان نیز مشخص و اعلام شود.

برندگان نهایی مسابقه جوایز خود را از شرکت ارتباط فردا دریافت خواهند کرد. این شرکت که آینده را دنیای خلاقیت می‌داند، از همه‌ نویسندگان آثار منتخب نیز در پایان جایزه بهرام صادقی تقدیر خواهد کرد.