به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، مهدی حقیقی در نخستین نشست کارگروه فرهنگی دهه فجر استان مرکزی در اراک گفت: کمیته هنری و کمیته امور مساجد از جمله مهمترین بخش ها در ایام الله دهه فجر است که برنامه های متنوعی را با محوریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای آشنایی هرچه بیشتر جوانان و نسل چهارم و پنجم انقلاب با آرمان ها و اهداف امام راحل(ره) و انقلاب اسلامی در سطح این استان برگزار می کنند.

وی، کمیته طرح، برنامه و آیین ها، کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی، کمیته اصناف، کمیته قرآن، کمیته ایثارگران، کمیته بسیج و کمیته زنان و خانواده را از دیگر کمیته های فعال فرهنگی ایام الله دهه فجر استان عنوان کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی ادامه داد: ٢٠ دستگاه اجرایی، فرهنگی و ورزشی از جمله سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، سازمان ورزش و جوانان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی وظیفه برگزاری این برنامه ها را در دهه مبارک فجر برعهده دارند.

حقیقی با یادآوری تدوین شاخصه های اجرای برنامه های دهه مبارک فجر افزود: نشست کارگروه دهه مبارک پیروزی انقلاب اسلامی با هدف به روز رسانی و بومی سازی این برنامه ها برگزار شده است.

وی گفت: فرهنگ سازی و اجرای شدن هرچه بیشتر راهبردهای اقتصاد مقاومتی، اطلاع رسانی و انتقال اهداف انقلاب اسلامی و مبارزه مردم با رژیم طاغوت از دیگر اهداف برنامه های این ایام است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی یاد آور شد: کارگروه فرهنگی و هنری این استان سال گذشته با اجرای برنامه های شاد و متنوع جزء کارگروه های اول تا پنجم بود و امید است امسال نیز بتواند در این عرصه موفق عمل کند.

تشکیل ستاد دهه مبارک فجر در همه شهرستان های استان و ارائه نظرات دستگاه های اجرایی برای برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های دهه مبارک فجر از جمله مصوبات این نشست بود.