به گزارش هنرآنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، شهریار غلامپور در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: این کنسرت امروز سه شنبه چهاردهم دی ماه جاری در سالن شهدای قلاویزان ایلام برگزار خواهد شد.

مسئول امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام ادامه داد: شرکت های برگزار کننده این کنسرت موسسه فرهنگی، هنری اندیشمندان شریف کرمانشاه و بزرگ فروشگاه نیاکان، بستنی شاد، فروشگاه دریا، نوشت افزار بشیر، کافه صدا ، نمایندگی رسمی پوشاک زارامن ،آتلیه رز و کافی نت عصر نو مراکز فروش بلیت برای شرکت در این کنسرت موسیقی هستند.

غلامپور با بیان اینکه این کنسرت در یک سانس و ساعت ١٩ در سالن شهدای قلاویزان برگزار می شود،افزود: مجوز اجرای این کنسرت از سوی شورای شعر و موسیقی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام صادر شده است.

سال گذشته ١٠ کنسرت موسیقی با حضور هنرمندانی چون محسن یگانه، علیرضا روزگار، مجید خراطها، مهدی احمدوند، محمد علیزاده و برخی خوانندگان موسیقی سنتی در این استان برگزار شد.

با توجه به استقبال مردم از این هنر و تقاضاهای مکرر برای اجرای کنسرت و برنامه های موسیقی سال گذشته برای نخستین بار شورای موسیقی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام با هدف رعایت فضای فرهنگ عمومی استان، بررسی فنی و محتوایی تقاضاها و ارایه برنامه های پیشنهادی برای ارتقا این هنر اصیل تشکیل شد تا ضمن بهره گیری از صاحب نظران عرصه موسیقی، اجرای برنامه های موسیقی در استان از نظر کیفی و محتوایی مورد بررسی قرار گیرد.