سرویس استان های هنرآنلاین: بوکودجیان که دبیری شورای بازبینی آثار نخستین دوره جایزه بین المللی پیانوی باربد را برعهده داشته، از ٢٢ تا ٢٤ دی ماه برای تدریس در مسترکلاس‌های جایزه باربد و انتخاب برگزیدگان نهایی در شیراز حضور خواهد داشت و همچنین کنسرت‌هایش را در تبریز و بندرعباس برگزار خواهد کرد.

کریستوف بوکودجیان (Christophe Bukudjian) در کنسرواتوار ملی لیون و کنسرواتوار ملی پاریس نزد اساتید برجسته‌ای همچون روژه مورارو، کریستین ایوالدی، مری-فرانسوا بوکه، اُرتانس کارتیه-برِسون تحصیل کرده و اجراهای پُرشُمار در فرانسه و خارج از فرانسه داشته است.

اجرا برای شبکه ٣ تلویزیون فرانسه و رادیو ملی فرانسه، حضور در فیلم کوکوشانل و ایگور استراوینسکی اثر ژان کونَن، تدریس در کنسرواتوارِ de Saint-Maur-des-Fosse از ٢٠٠٣، تدریس در کنسرواتوار عالی ملی لیون از ٢٠١٢ و همکاری با کنسرواتوار عالی ملی پاریس بخشی از کارنامه کاری این هنرمند را تشکیل می‌دهد.

رسیتال پیانو توسط کریستوف بوکودجیان سه شنبه  ٢١ دی ماه ١٣٩٥ ساعت ٢٠ توسط موسسه فرهنگی هنری شهر آفتاب در تالار حافظ فرهنگ و ارشاد فارس برگزار می شود و علاقه مندان می توانند برای دریافت کارت ورود به سایت www.irant.com مراجعه کنند.

در این برنامه قطعاتی از برامس،شوپن و راخمانینوف به اجرا در می آید.