به گزارش هنرآنلاین، به نقل از ایسنا، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با اعلام این خبر گفت: فراخوان ادبی "دریاچه نمکین ایران من" در دو بخش ویژه کودکان و نوجوانان برگزار می شود که بخش ویژه کودکان شامل 7 الی 12 و بخش ویژه نوجوانان شامل 13 الی 17 سال می شود.

هادی یوسف زاده ادامه داد: فراخوان ادبی "دریاچه نمکین ایران من" در قالب های شعر، داستان، تک جمله های ادبی ویژه کودکان و نوجوانان و نمایشنامه نویسی ویژه نوجوانان برگزار خواهد شد.

وی اظهارکرد: فراخوان ادبی فوق در حالی منتشر می شود که 50 تن از نویسندگان مطرح کشوری در هجدهمین جشنواره کتاب کودک و نوجوان در تبریز و در دیدار با مدیر دفتر منطقه‌ای ستاد احیای دریاچه‌ی ارومیه بر تاثیر خلق داستان توسط نویسندگان در خصوص موضوع دریاچه ارومیه تاکید داشتند.

یوسف زاده تصریح کرد: مساله‌ دریاچه‌ ارومیه یک مساله‌ فراملی است، مساله‌ای عمیق و تاثیرگذار که دغدغه‌ تمام نویسندگان و شاعران است و بر همین اساس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اقدام به انتشار فراخوان ادبی "دریاچه نمکین ایران من" برای کودکان و نوجوانان کرده است تا دغدغه های ذهنی خود را در خصوص این مساله به روی کاغذ بیاورند.

وی مهلت ارسال آثار را تا 15 اسفند سال جاری عنوان کرد و افزود: علاقمندان می توانند آثار خود را به آدرس تبریز- چهارراه لاله- انتهای بلوار فروردین- کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی ارسال کنند.

یوسف زاده اضافه کرد: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 34413131-041 تماس حاصل کنند.