سرویس استان های هنرآنلاین: مهدی رنجبر معاون سینمایی فرهنگ و ارشاد فارس گفت: برنامه جلسه نقد و بررسی چهارشنبه اول دی ماه در سینما هنر و تجربه شیراز به فیلم مستند بلند "موج نو" اختصاص دارد که به کارگردانی احمد طالبی نژاد در سینماهای هنر و تجربه سراسر کشور اکران می شود.

او ادامه داد: در پی فقدان نیما طباطبایی، کارگردان مستند زیبا و به یادماندنی "من ناصر حجازی هستم" که در سالن سینما هنر و تجربه شیراز هم اکران و با حضور وی نقد و بررسی شد، مجلس یادبودی با حضور دوستدارانش در سالن سینمای هنر و تجربه شیراز برگزار می کند.

مهدی رنجبر پیرامون برنامه نشست های نقد و بررسی سینما هنر و تجربه شیراز با بیان اینکه این نشست ها به روزهای چهارشنبه هر هفته انتقال یافت، افزود: برنامه جلسه نقد و بررسی چهارشنبه اول دی ماه در سینما هنر و تجربه شیراز به فیلم مستند بلند "موج نو" اختصاص دارد که به کارگردانی احمد طالبی نژاد در سینماهای هنر و تجربه سراسر کشور اکران می شود.

وی در ادامه گفت: نشست نقد و بررسی فیلم "موج نو"، چهارشنبه یک دی ماه ساعت ١٨ با حضور احمد طالبی نژاد و دکتر یوسف آفرینی، منتقد فیلم و سینما برگزار می شود.

گفتنی است: یادمان مرحوم نیما طباطبایی کارگردان فقید مستند بلند "من ناصر حجازی هستم" همزمان با نشست نقد و بررسی فیلم "موج نو" در سینما هنر و تجربه شیراز برگزار می شود.