به گزارش هنرآنلاین، به نقل از ایسنا، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان در این خصوص گفت: نمایش "آش سنگ" به نویسندگی و کارگردانی زهرا مریدی به مدت 6 روز و با 13 اجرا در پارک ساحلی غدیر و مدارس بندرعباس، سرخون، تازیان و شهرستان‌های خمیر، بندرلنگه، بندرکنگ و پارسیان اجرا می‌شود.

ناهید سلیمانی احمدی خاطرنشان کرد: گروه نمایشی تریلی سیار هر سال با حضور در مناطق جنوبی کانون لحظه‌های شادی را برای کودکان و نوجوانان رقم می‌زند که در برنامه‌ریزی‌های امسال نیز پوشش برنامه در مناطق مختلف شهری و روستایی موردتوجه قرارگرفته است.

وی هدف از حضور این تریلی سیار نمایش در استان را آشنایی کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها با ویژه‌برنامه‌های نمایشی کانون و ایجاد لحظه‌های شاد برای آن‌ها دانست و افزود: مسئولیت این گروه را میثم میثاقی و مردمی بر عهده دارد که امیدواریم فرصتی برای رقم زدن لحظاتی شاد و خاطره‌انگیز برای کودکان و نوجوانان استان هرمزگان باشد.

نمایش " آش سنگ" با اجرای زهرا مریدی، محسن قصری، امیرمحمد انصافی، زهره قاسمی و باران ستوده و با همراهی غلامعلی ابراهیمی، نوجوانان از تاریخ 2 الی 7 دی 95 در استان هرمزگان  روی صحنه می‌رود.

نمایشنامه " آش سنگ" بر اساس کتابی به همین نام، نوشته‌ روبرت ژیرو و ترجمه‌ مصطفی سلیمی توسط زهرا مریدی بازنویسی شده است.

این تریلی سیار نمایش در دی‌ماه سال گذشته نیز با نمایش " تکه زمینی به‌اندازه پوست گاو " مهمان بچه‌های هرمزگانی بود.