به گزارش هنرآنلاین، جواد زاهدی در گفت و گو باایسنا افزود: ساعت 16 روز پنج‌شنبه دوم دی‌ماه 1395 فیلم" فرار از اردو" با اکران ویژه برای خانواده‌ها در سالن سینما تئاتر کانون استان واقع در خیابان والفجر 2، داخل پارک ملت به روی پرده می‌رود.

وی ادامه داد: محل تهیه بلیط نیز سالن سینما تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی است.

زاهدی تصربح کرد:داستان این فیلم درباره گروهی از دانش‌آموزان شهرستان میبد است که برای دو روزه به شمال کشور می‌روند اما در آستانه رفتن به سمت دریا برنامه آن‌ها از سوی مسؤلان مدرسه تغییر می‌کند.

وی با اشاره به اینکه غلامرضا رمضانی نویسنده و کارگردان این اثر و حسن آقاکریمی تهیه‌کننده‌ این فیلم  بوده است افزود: محمد بحرانی، سیروس همتی، شکر خدا گودرزی، علیرضا مهران، حمیدرضا فلاحی، حمید یوسفی برخی از بازیگران این فیلم‌اند .

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی با بیان اینکه این فیلم در قالب طرح کانون نمایش در سالن سینما تئاتر کانون به نمایش گذاشته می‌شودافزود:فیلم‌های دیگری نیز ویژه کودکان و کودکان و خانواده‌ها در این سینما اکران می‌شود.

به گزارش ایسنا، "فرار از اردو" که برنده پروانه زرین بهترین کارگردانی در جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان شده است؛ به عنوان چهارمین فیلم از نگاه مردمی در سی و سومین جشنواره فیلم فجر هم شناخته می‌شود.