به گزارش هنرآنلاین، به نقل از  ایسنا، هه‌تاو فریدونی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نصب المان‌های موضوعی و فضاسازی‌های محیطی سطح در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی یکی از برنامه‌های این سازمان است.

وی افزود: سال گذشته در بسیاری از مناسبت‌ها المان‌های مختلفی در سطح شهر نصب شد که خوشبختانه مورد استقبال چشمگیر شهروندان قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری سنندج عنوان کرد: شب یلدا و یا شب چله یکی از کهن‌ترین جشن‌های ایرانیان است که در نقاط مختلف کشور طولانی‌ترین شب سال گرامی داشته می‌شود.

وی از نصب المان‌های شب یلدا در تعدادی از میادین اصلی سطح شهر سنندج خبر داد و گفت: این المان‌ها شامل میوه‌هایی نظیر انار و هنداونه و همچنین آدم برفی است.

فریدونی افزود: امسال سفره شب یلدا شامل سماور و قوری قدیمی، کرسی، رادیو، ساعت و گرامافون در میدان کوهنورد نصب خواهد شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری سنندج گفت: میدان آزادی به عنوان میدان اصلی سطح شهر به صورت ویژه به مناسبت شب یلدا آذین بندی و فضاسازی خواهد شد.

وی عنوان کرد: امسال با هدف بازدید شهروندان المان‌هایی نظیر انار و هنداونه در پارک شانو نصب خواهد شد و المان‌های آدم برفی هم در میدان مولوی نصب می‌شود.

فریدونی در پایان افزود:امیدواریم با نصب المان‌های موضوعی در مناسبت‌های مختلف توانسته باشیم شور و نشاط را در سطح شهر ایجاد کنیم.