به گزارش هنرآنلاین، به نقل از مشاور رسانه‌ای گروه، فیلمبرداری صحنه‌های خیابانی "زخم باز"،که از چندی پیش در شهر بندرعباس کلید خورده بود،کماکان در لوکیشن‌های خارجی این شهر ادامه دارد و به زودی وارد مرحله ضبط سکانس‌های داخلی خواهد شد.

گیلدا ویشکی به‌عنوان چهره جدید عرصه بازیگری، با بازی در نقش اصلی این فیلم به سینمای ایران معرفی خواهد شد. بیتا عالمی، سما راد و جمعی از بازیگران استان هرمزگان نیز در این اثر سینمایی ایفای نقش می‌کنند. همچنین تا کنون بازیگرانی مانند محمود پاک‌نیت، پندار اکبری، مهری آل‌آقا، مهوش صبرکن و علیرضا استادی به تیم بازیگران این فیلم پیوسته‌اند و به زودی هنرمندان دیگری به فهرست بازیگران فیلم "زخم باز" اضافه خواهند شد.

بیش‌ترین صحنه‌های فیلم "زخم باز" در شهر بندرعباس فیلمبرداری می‌شود. تولید این فیلم در ژانر اجتماعی برای شرکت در جشنواره فیلم فجر آماده خواهد شد.

"زخم باز" روایت دختر جوانی است که برخلاف جریان تعصبات سنتی و کور خانوادگی حرکت می‌کند.

دیگر عوامل تولید این فیلم عبارتند از: سمیه حصاری و رسول کیاپاشا (نویسندگان فیلمنامه)، فرخ مجیدی (مدیر فیلمبرداری)، فرهاد تبریزی(مدیر صدابرداری)، روزبه کلباسی(تدوین)، آبتین برقی(طراح صحنه و لباس)، محمدرضا قومی (طراح چهره‌پردازی)، فاطمه حیدری(مدیر تولید)، سعید اژدر(جانشین تولید)، سولماز همت‌زاده(دستیار تهیه)، حمزه امیدی(مشاور حقوقی)، حبیب قلی‌زاده (دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز)، شرکت "هورشیدفیلم" (مجری طرح)، احمدرضا حجارزاده و الهه حاجی‌زاده(مشاور رسانه و روابط‌عمومی).

گفتنی است حسین تبریزی فیلم "افسونگر" را با بازی پژمان بازغی، لیلا اوتادی و شقایق فراهانی در نوبت اکران عمومی دارد که در دی‌ماه سال جاری به نمایش درمی‌آید.