سرویس استان‌های هنرآنلاین: نویسنده، طراح و کارگردان "شیراز بارسلون" مجید مقدم و بازیگران به ترتیب ورود به صحنه؛ پوریا احمدی، یوسف موسوی، محمود خداوردی، کیمیا نوری و گزارشگر دربی شیش تای ٥٢ را اصغر آرامشی فرد به عهده دارد.

مجید مقدم با اشاره به اینکه دستیار کارگردان "شیراز بارسلون" علی فرزانه، مدیر صحنه فرنوش ترک زاد، اجرای نور و صدا علی آرامشی فرد، طراح گرافیست پیمان زبرجدی، است گفت: ساخت تیزر علی آرامشی فرد، پیمان زبرجدی، ساخت دکور قاسم عاطفی، ضبط صدا استودیو وان، عکاس محمد رزمجو  و فائزه غیثی، مدیر اجرایی و روابط عمومی را فریال سنگری تشکیل می دهند که کاری از "گروه تئاتر چفت" می باشد.

این کارگردان ابراز داشت: تئاتر یاد شده، قصه تراژیک خانواده تیمسار مشتاق است که عشق فوتبال اند. خونه مشتاق رو تو یکی از خیابان های شیراز می خوان بکوبند جاش آپارتمان بسازن و این وسط رونالدو به واسطه پسر کوچکتر آقای مشتاق داره دلالی میکنه تا یه چیزی بهش بماسه ...

مقدم تاکید کرد: دیدن نمایش شیراز بارسلون برای خبرنگاران و عکاسان با ارائه کارت معتبر، در سه روز اول اجرا رایگان است و علاقه مندان می توانند، برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ٠٩٣٦٥٥٢٠١٩٤ تماس بگیرید . پیش فروش بلیط سه روز اول این نمایش با تخفیف بر روی سایت www.irantic.comآغاز شد که دارای ظرفیت محدود است.

وی اظهار داشت: "شیراز بارسلون" تقدیم می شود به تمام پدران سرزمینم، آنهایی که نیستند و آنهایی که از میان ما رفته اند و آنهایی که هر روز صبح می توانیم به آنها سلام کنیم .

مجید مقدم از کارهای آینده گروه تئاتر چفت نام برد و افزود: "پنجاه و چهارمین سالگرد تولد خسرو مرادی" کاری از آرمین حمدی پور، یکم تا بیستم دیماه ٩٥ در تماشاخانه استاد سپاسدار و همچنین، "دوزیست" کاری از پیمان زبرجدی، بیست و یکم دی تا یازدهم بهمن ٩٥، نیز در تماشاخانه استاد سپاسدار برکف صحنه اجرا می شود.

تماشاخانه سپاسدار واقع در شیراز، چهارراه حافظیه، جنب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس است.