سرویس استان‌های هنرآنلاین: علیرضا صحرائیان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه نمایشگاه کتاب جهرم همزمان با هفته پژوهش و فناوری و ١٠٠ ناشر برپا میشود اظهارداشت: این نمایشگاه امسال از ٢٠ آذرماه لغایت ٤دی ماه برگزار می شود.

فرماندار ویژه جهرم گفت: نمایشگاه کتاب جهرم به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتابفروشی کلبه کتاب با همکاری فرمانداری ویژه، شهرداری، دانشگاه ها و سایر ادارات در سالن ١٧ شهریور آموزش و پرورش برپا خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان جهرم با بیان اینکه تعداد ١٠٠ ناشر از سراسر کشور  در این نمایشگاه حضور دارند، عنوان کرد: ٢٥ هزارجلد کتاب در زمینه های گوناگون اعم از مذهبی، فلسفه، دفاع مقدس، ادبیات روانشناسی، داستان وکمک درسی.. در این نمایشگاه عرضه می‌شود که روز ٢٥ آذر ماه نیز رونمایی از هشت جلد کتاب عبد الرضا کوهمال جهرمی و چند جلد از کتاب استاد فرزین نیا نیز در حاشیه این رویداد فرهنگی با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد فارس انجام می شود.

علیرضا صحرائیان ابراز داشت: دراین نمایشگاه یک غرفه به ناشران جهرمی و غرفه دیگری نیز جهت ارائه مشاوره روانشناسی به بازدیدکنندگان اختصاص داده شده که پس از شیراز به عنوان بزرگترین نمایشگاه کتاب در حوزه شهرستان های فارس محسوب میشود و در سال ٩٤ همین نمایشگاه با حضور دکتر بهزاد مریدی مدیر کل فرهنگ و ارشاد فارس در جهرم برپا و آغاز به کار کرده است.

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان جهرم نیز در خصوص برنامه های جانبی این نمایشگاه اضافه کرد: این چهره ادبی در سفر به جهرم پاسخگوی سئوالات مراجعین خواهند بود و دونشست تخصصی خانواده پژوهی نیز در حاشیه نمایشگاه کتاب برگزار می شود.

نعمت الهی گفت: در قالب هفته فرهنگ جهرم غرفه نذر کتاب هم داریم که اهدا کتاب جهت مدارس یکی از روستاهای جهرم برگزار می شود.