سرویس استان‌های هنرآنلاین: کتاب های "بزرگراه" و "گلوگاه" اثر طیبه گوهری و کتاب "شب مارهای آبی" نوشته فرهاد رفیعی در غرفه انجمن اهل قلم شیراز به دست کتابخوان ها رسید.

این سه کتاب با حضور لیلا برزگر رئیس انجمن اهل قلم شیراز و عبدالنبی سلامی مشاور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس  رونمایی شد.

از طیبه گوهری تاکنون  "کتاب هاب حالا عصر است" نیز منتشر شده است.

این نویسنده منتخب دوازدهمین دوره جایزه مهرگان ادب و اولین دوره جایزه ادبی بوشهر بوده و در یازدهمین دوره دوسالانه جایزه گلشیری نیز کاندیدای بنیاد گلشیری شده است.

آثار این نویسنده شیرازی در روزنامه های اعتماد، فرهیختگان و روزگار نیز به چاپ می رسد و در مهرماه 1392 نیز در مراسم اختتامیه جشنواره نارنج به خاطر مجموعه داستان "و حالا عصر است" به عنوان چهره ادبی فرس برگزیده و تقدیر شد.

مجموعه داستان کوتاه "شب مارهای آبی" به نویسندگی فرهاد رفیعی هم  از سوی نشر ثالث به منتشر شده است.

این کتاب که ثمره چند سال تلاش نویسنده در وادی داستان نویسی است حاوی ۹ داستان کوتاه بوده که نثر خاص فرهاد رفیعی از جمله ویژگی های آن به شمار می رود.

کتاب حاضر مجموعه داستان‌های کوتاه است و با زبانی ساده و روان نگاشته شده‌ است. "خواب که رفتی خواهم گفت"، "سیب‌های فروزان زهوآباد"، "جدال"، "خرقه ورونیکا"، "افسون طعم مرگ"، "حکایت آن خوشبخت که می‌گریست"، "شب مارهای آبی‌رنگ"، "عنکبوت که آمد" عنوان‌های برخی داستان‌های کتاب هستند.

در شب مارهای آبی فضای تیره و تار داستان‎ها حقیقتا آدم را می‎گیرد. ضمن این که سر و کله بعضی شخصیت ها در داستان های مختلف پیدا می شود اما استقلال هر داستان حفظ شده است. توجه به نثر در داستانها قابل توجه و از این مجموعه داستان کتابی درخور توجه ساخته است