به گزارش هنرآنلاین، غلامرضا صنعتگر در گفت‌وگو با ایسنا، ابراز کرد: 19 آذرماه در سالن فجر بندرعباس نسبت به محبت‌های مردم و همشهریان عزیزم ادای دین می‌کنم و امیدواریم یک‌شب خاطره‌انگیز را برایشان رقم بزنیم.

وی افزود: اجرای آذرماه در بندرعباس یک سانس است که اگر با ازدحام جمعیت روبه‌رو شویم قطعاً افزایش به دو سانس را خواهیم داشت.

صنعتگر بیان کرد: اعضای گروه نوازندگی کنسرت از تهران به بندرعباس می‌آیند که فربد یزدان فر سرپرستی گروه نوازندگی کنسرتم را بر عهده دارد و نوازندگانی چون حسین شریفی، مجید ترکاشوند، حسن فراهانی من را در این کنسرت همراهی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل برخی تنش‌ها دکترم مانع از اجرای قبلم در بندرعباس شد ولی خدا را شکر همه‌چیز طبق روال است و حال و اوضاع مساعدی دارم و برای اجرا و دیدن همشهریانم لحظه‌شماری می‌کنم.

این خواننده پاپ کشور با وعده اینکه فضای این اجرایش متفاوت‌تر از اجراهای قبلش است، اضافه کرد: در این اجرا آلبوم "شیک‌وپیک" و آلبوم "هنوزم سر پام" را نیز اجرا خواهم کرد که شامل چند اثر بندرعباسی است.

پیش‌از این قرار بود غلامرضا صنعتگر 29 شهریورماه در تالار شهید آوینی بندرعباس به روی صحنه برود که به دلیل ممانعت پزشکان این برنامه لغو شد.