به گزارش هنرآنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام،محمود علی پور، مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام،در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: جشنواره شعر سپید در ٣ بخش آئینی، آزاد و بخش ویژه برگزار می‌شود.

 وی، بابیان اینکه بخش‌های این جشنواره شامل سبک زندگی ایرانی اسلامی، مدافعان حرم، استکبارستیزی، دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا پایان دی‌ماه سال جاری به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

 مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام، یادآور شد: هنرمندان بسیجی و شاعران عضو کانون‌های بسیج هنرمندان در نقاط مختلف استان می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند و همه هنرمندان شاعر استان برای شرکت در این جشنواره دعوت می‌شود.

 علیپور، با بیاناینکه هنر و به‌ویژه شعر در انتقال مفاهیم ارزشی و دینی در سطح جامعه به‌خصوص در بین نسل جوان نقش مهمی دارد، ابراز کرد: بسیج هنرمندان استان ایلام در راستای بهره‌گیری از ظرفیت هنرمندان متعهد استان، با برگزاری جشنواره‌ها و کارگروه‌های هنری، تمام توان خود را در این راستا به کار گرفته است.

 وی ابراز کرد: در مراسمی با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی استان از برگزیدگان این جشنواره با رأی هیئت‌داوران تجلیل خواهد شد.