به گزارش هنرآنلاین، حمیدرضا آتشی مسئول مجتمع های فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اظهار کرد: هنرمندان  نیشابوری در رشته های هنری به خصوص نقاشی توانسته اند آثار مانایی را تاکنون از خود بر جا گذارند و در این رهگذر همزمان با بزرگداشت هفته بسیج نمایشگاه نقاشی "آوای رنگ" -که در صدد است آثار هنری جدیدی را به مخاطب ارایه کند- برپاشده است.

وی افزود: نمایشگاه نقاشی "آوای رنگ " آثار هنرمند نیشابوری رضا ابراهیم آبادی است که در آن ٤٠ اثر نقاشی در ابعاد ٤٠*٣٠ تا ٧٠*١٠٠سانتیمتر بر پا شده است.

آتشی به تکنیک، سبک و موضوع این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه دارای تکنیک رنگ روغن، پاستل است و با سبک رئالیسم، امپرسیونیسم طراحی شده و موضوعات آن  طبیعت و چهره است.

وی خاطر نشان کرد: این نخستین نمایشگاه انفرادی است رضا ابراهیم آبادی که دارای ١٠سال سابقه هنری نقاشی  که در دیگر زمینه های هنری نیز فعالیت دارد و در پی ارائه آثار به مخاطب و نقد و بررسی آن است.

مسئول مجتمع های فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: نمایشگاه نقاشی "آوای رنگ" از ٢٩ آبان ماه الی ٤ آذرماه ٩٥ هر روز از ساعت ٩ الی ١٢ ظهر و ١٦ الی ١٩ بعد از ظهر در محل نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور ویژه عموم علاقمندان دایر است.