سرویس استان‌های هنرآنلاین: سجاد جهانبانی هدف از خلق آثار و برپایی نمایشگاه کربلای معاصر چنین توصیف کرد : پس از گذشت سال ها از حادثه کربلا و برگذاری نمایش آیینی تعزیه ، حالِ عاشوارای معاصر چگونه هست؟

او گفت: سعی کردم با نگاهی متفاوت به هنر آیینی تعزیه ، بین آن دستاوردی که حسین (ع) و یارانش رقم زدند با امروزمان، سوال هایی ایجاد کنم .
 
به گفته این هنرمند، عاشورا پیوندیست میان خداوند و انسان. آیا در دهه های گوناگون بعد از عاشورا پیام حسین (ع) به حق انتقال داده شده است؟ و آیا محرم در سال 61 هجری نمانده است !!!
 
این هنرمند در معرفی و فعالیت هنری خود گفت : متولد 4 تیرماه 1365 ، از سال 1382 شروع به عکاسی تجربی کرده‌ام و از سال 1389 با تشکیل انجمن عکاسان لامرد بصورت حرفه ای به این کار ادامه داده که اکنون ششمین سال فعالیت حرفه ای عکاسی خود را سپری می‌کنم.
 
جهانبانی، راهیابی به نمایشگاه و شایسته تقدیر در جشنواره عکس سودابگرد اشکنان لامرد در سال 1389 ، دبیر اجرایی اولین نمایشگاه آفتاب هنر و ارائه اثر در نمایشگاه در سال 1392 ، مقام سوم و شایسته تقدیر در جشنواره عکس نوروز شرکت پالایش گاز پارسیان سال 1393 ، راهیابی به نمایشگاه و نفر برتر شهرستان در اولین اردوی ملی عکس تعزیه لامرد سال 1393 ، برگزاری نمایشگاه گروهی آنسوی واقعه در شیراز ، برگزاری نمایشگاه گروهی گوشواره های خونین در لامرد ، راهیابی به نمایشگاه و چاپ اثر در جشنواره بین المللی معماری شهر فرهنگ و انتخاب و چاپ اثر در کتاب رویای سرزمین پارس       را از دیگر فعالیت هنری خود نام برد.
 
این هنرمند ، تعداد آثار این نمایشگاه را 28 اثر شامل دو مجموعه عکس اعلام کرد و سایز آثار در یک مجموعه 60 در 40 و در مجموعه دیگر 70 در 50 است.
 
نمایشگاه کربلای معاصر از 30 آبان تا 5 آذر در نگارخانه امیریه واقع در بلوار شاهد شهرستان لامرد از ساعت 16 تا 21:30 پذیرای بازدید کنندگان،  هنرمندان و هنردوستان است.