به گزارش هنرآنلاین، سید محمد‌علی میرمومنی در گفت‌و‌گو با ایسنا، منطقه مرکزی، عدم وجود مکان ثابت برای انجمن خوشنویسان اراک را به عنوان یکی از عمده مشکلات این انجمن برشمرد و گفت: از ابتدای انقلاب و از سال 59 که انجمن خوشنویسان اراک پا گرفته است هیچ وقت تاکنون مکان ثابت نداشته‌ایم و همواره کرایه‌نشین بوده‌ایم.

وی افزود: در حال حاضر نیز در خیابان محسنی در مکانی مستقر هستیم که جزو بازار سرپوشیده اراک به شمار می‌رود و متولی آن میراث فرهنگی است و مشخص نیست تا چه زمانی می‌توانیم در این محل بمانیم.

میرمومنی گفت: مطالبه ما این است که مثل بسیاری از شهرهایی که مسئولان آنها اعم از شهرداری، فرمانداری و استانداری کمک کرده‌اند تا یک مکان ثابت برای انجمن خوشنویسان ایجاد شود، در شهرستان اراک هم این اقدام صورت گیرد.

رئیس انجمن خوشنویسان اراک بیان کرد: در نظر داشته باشید اگر دختران و پسران این مرز و بوم را بتوانیم در سنین جوانی جذب هنر خوشنویسی کنیم قریب به یقین به دنبال تفریحات ناسالم، مواد افیونی و ... نخواهند رفت.

وی با اشاره به اقدامات فرهنگی انجمن خوشنویسان اراک از جمله چاپ کتب بزرگان ادبی، ادعیه، دعا و قرآن، گفت:  دست انجمن خوشنویسان اراک از نظر مالی تنگ است، اما انجمن با نیروی عشق و علاقه اعضای خود این اقدامات را انجام داده است.

رئیس انجمن خوشنویسان اراک همچنین به برگزاری جلسات ماهانه این انجمن اشاره کرد و گفت: انجمن خوشنویسان اراک حدود 200 نفر عضو ممتاز به بالا دارد.