به گزارش هنرآنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، محمود مصباح اظهار کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند با همکاری انتشارات فرهنگ جامع تهران، اقدام به برپایی نمایشگاه کتاب با بیش از ١٥٠٠٠ جلد در قالب ٣٥٠٠ عنوان کرده است.

وی اظهار کرد: کتب ارائه شده در این نمایشگاه در موضوعات تاریخی، دینی، فلسفی، پزشکی، ادبی، اجتماعی، فرهنگی و ...  است که با هماهنگی و تمهیدات اعمال شده با ٥٠ در صد تخفیف در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند با تأکید بر اینکه ارائه تخفیف و بن برای کتاب به نوعی تکریم اهالی فرهنگ است، تصریح کرد: هدف از ارائه این تخفیف‌ها ایجاد علاقه به ویژه در بحث کتاب و کتابخوانی برای افرادی است که در این نمایشگاه شرکت می‌کنند.

وی بیان داشت: هدف از برگزاری این نمایشگاه ترویج و توسعه فرهنگ مطالعه توسعه و تعمیق فرهنگ کتابخوانی و همچنین جذب کتاب‌های تازه و مربوط به سال‌های اخیر است زیرا مردم امروز بیشتر به دنبال خواندن‌ کتاب‌های تازه، تخصصی و مفید هستند.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند افزود: این نمایشگاه از ٢٢ آبان ماه  ماه به مدت ٢٠ روز از ساعت ٨ الی ١٣ و ١٤ الی ١٨ در محل برگزاری نمایشگاه واقع در بلوار شهید بهشتی خیابان معلم مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) شهرستان نهاوند آماده بازدید علاقمندان و فرهنگ دوستان است.

مصباح از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده این اداره در هفته کتاب را برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی، برگزاری عصر شعر، برگزاری چندین برنامه نقد کتاب، رونمایی از جدیدترین انتشارات هنرمندان شهرستان و تجلیل از فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی عنوان و خاطرنشان کرد: با تلاش‌ها و ‌برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده شاهد برگزاری برنامه‌های متنوع و خوبی در شهرستان نهاوند خواهیم بود.