به گزارش هنرآنلاین، نمایش "این همه من" به نویسندگی و کارگردانی بهداد بلیغ‌فر برای حضور در بخش مسابقه تئاتر خیابانی بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان پذیرفته شده است.  

این هنرمند جوان همدانی که در پنج دوره اخیر جشنواره در مقام بازیگر و کارگردان حضوری فعال داشته است؛ اظهار کرد: جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همواره مجالی برای از عشق گفتن، نغمه خواندن و اندیشیدن است.

بلیغ‌فر تاکید کرد: باید به یاد آورد خوشدلانی را که با همت خود این مسیر را سوزان‎بانی کردند؛ کم ایستادند و بیش حرکت کردند.

او همچنین خاطرنشان کرد: در کار من بازیگرانی چون یاسمن رادمنش، امیرعلی رادمنش، آنالی شکوری و مهشید حنیفه به هنرنمایی پرداخته‌اند.

این هنرمند اظهار کرد: غزاله غفرانی و امین نقی به عنوان دستیاران کارگردان در کار من فعالیت دارند و پیمان زندی هم به عنوان مدیر صحنه با ما همکاری کرده است.

این هنرمند که در جشنواره بیست و دوم و در بخش خیابانی تندیس جشنواره و دیپلم افتخار بهترین طراحی فضای نمایشی و لوح سپاس کارگردانی و همچنین لوح سپاس نویسندگی را کسب کرده است، افزود: این نمایش با رویکردی روان‌شناسانه فارغ از هر مختصات و جغرافیا و با زبان مشترک و جهان‌شمول در فضایی استعاری به مساله‎ای جدی در زندگی کودکان امروز می‎پردازد.

بهداد بلیغ‌فر از جمله هنرمندان موفق در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان بوده به طوری که در بیستمین دوره این جشنواره هم موفق به کسب تندیس جشنواره و دیپلم افتخار بهترین بازیگر برای نمایش "پادشاه خوابش می‌آید" شده است.