به گزارش هنرآنلاین، حمیدرضا آتشی مسئول مجتمع های فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اظهار  کرد: هنرمندان جوان و تحصیل کرده نیشابوری در رشته های هنری بخصوص نقاشی توانسته اند آثار مانایی را تا کنون از خود بر جا گذارند و در این رهگذر نمایشگاه نقاشی "نقش مداد در پرتره" همزمان با برپایی نمایشگاه ناشران کتاب ایران در پایتخت کتاب ایران  نیشابور در صدد است موضوعات آثار هنری را برای کشف رازهای معنوی به مخاطب ارایه کند .

وی افزود: نمایشگاه نقاشی "نقش مداد در پرتره" آثار بانوی هنرمند نیشابوری ملیحه احمد جامی است که در آن ٤٢ اثر نقاشی در ابعاد   ٣٥*٢٥ تا ٤٠*٣٠   سانتیمتر برپا شده است .

آتشی به تکنیک، سبک و موضوع این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه دارای تکنیک سیاه قلم و پاستل و با سبک های رئالیسم است و موضوع آن  چهره است.

وی خاطر نشان کرد : این نخستین نمایشگاه انفرادی ملیحه احمد جامی  است که ٥ سال است در زمینه هنر نقاشی فعالیت می کند و در پی ارائه آثار به مخاطب و نقد و بررسی آن است.

مسئول مجتمع های فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: نمایشگاه نقاشی " نقش مداد در پرتره " از ١٥ الی ٢٠ آبان ٩٥  هر روز از ساعت ٩ الی ١٢ صبح و ١٦ الی ١٩ بعد از ظهردر محل نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور ویژه عموم علاقمندان دایر است.