سرویس استانهای هنرآنلاین: نعمت اللهی با بیان اینکه علاقه‌مندان جهت حضور در این دوره بازیگری می‌توانند از تاریخ یکم آبان‌ماه جاری لغایت 20 آبان‌ماه با مراجعه به آموزشگاه آزاد سینمایی ظهور واقع در خیابان آیت‌الله کاشانی نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند، می‌افزاید: شرکت‌کنندگان دراین دوره با مباحثی مانند "اخلاق درهنر"، "بدن، بیان، حس و تخیل"، "تاریخ تئاتر"، "نمایش ایمایی یا پانتومیم"، "آشنایی با مکاتب هنری"، "شخصیت‌شناسی" و "کارگاه بازیگری" آشنا خواهند شد.

از سویی دیگر مدیر آموزشگاه آزاد سینمایی و مرکز مهارت‌آموزی ظهور نیز می‌گوید: در این دوره سعی شده با استفاده از تجارب اساتیدی چون آقای حسن اسدی نسبت به بالابردن توان علمی هنرجویان علاقه‌مند اقدام شود.

ملیحه مهارات با اشاره به اینکه این دوره 15 جلسه است و کلاس‌های این دوره با حضور سرکار خانم رشیدی و آقای مجتبی برادران آغاز و با حضور آقای حسن اسدی ادامه پیدا خواهد کرد، می‌افزاید: آقای حسن اسدی تا کنون در 150 فیلم، فیلم سینمایی، سریال، تله فیلم و تله تئاتر ایفای نقش کرده‌اند.

وی اضافه می‌کند: علاوه بر این آقای اسدی در رشته‌هایی چون گویندگی فیلم و تلویزیون، مدیریت تولید فیلم و تلویزیون و موسیقی نیز دارای مدرک هستند و زیر نظر اساتیدی مانند عزت‌الله مقبلی، حمید سمندریان، اسماعیل شنگله، جلال مقامی، کامبیز روشن‌روان، هوشنگ کامکار و ... به کسب تجربه پرداخته‌اند.

مهارات همچنین درباره زهره رشیدی نیز می‌گوید: وی فارغ‌اتحصیل کارگردانی تئاتر از دانشگاه تبریز بوده و علاوه بر تدریس در آموزشگاه‌های مختلفی در شیراز، کرمان کارگردانی چندین نمایش مانند "هزار روز و هزار شب"، " پیکر زن" و " مده‌آ" را نیز برعهده داشتند.

مدیر آموزشگاه آزاد سینمایی و مرکز مهارت‌آموزی ظهور درباره مجتبی برادران یکی از دستیاران آقای اسدی در این دوره نیز می‌گوید: ایشان که دبیر آموزش و پرورش است علاوه بر تدریس در کلاس‌های بازیگری، نویسندگی آموزشگاه آزاد سینمایی ظهور عضو شورای بازخوانی متن نمایشنامه و فیلم‌نامه، عضو خانه مطبوعات فارس و سردبیری چند نشریه محلی را بر عهده داشتند.

وی درباره مجتبی برادران می‌افزاید: ایشان که تاکنون موفق به دریافت چندین جایزه استانی و کشوری از جشنواره‌های مختلف شده‌اند کارگردانی نمایشنامه‌هایی مانند "نامه‌های سرزمین قصه‌ها"، "قصه‌های خانم گلی"، "به خورشید بگو" و ... را نیز بر عهده داشته‌اند.

مهارات با بیان اینکه به شرکت‌کنندگان در این دوره گواهینامه‌ی معتبر از معاونت هنری و سینمایی ادره کل فرهنگ و ارشاد استان فارس اعطا خواهد شد، متذکر می‌شود: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند هم از طریق حضوری با مراجعه به آموزشگاه آزاد سینمایی ظهور واقع در خیابان آیت‌الله کاشانی و هم از طریق تماس با شماره‌ تلفن‌های 09014407614 - 07154440345 اطلاعات بیشتری کسب کنند.