به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، احمدحسین فتایی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی و تقدیر از مدافعان سلامت استان، گفت: این جشنواره همزمان با سالگرد شهادت سردار دلها با همکاری این اداره کل، موسسه فرهنگی هنری ره پویان امین و انجمن خوشنویسان بروجرد برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان تصریح کرد: ترویج فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت در سطح جامعه و همچنین تقویت بسترهای هنری استان در این حوزه از مهمترین اهداف برگزاری دوسالانه مجازی خوشنویسی "مدافعین ایران من" است و از تمامی هنرمندان خوشنویس استان می‌خواهیم در این رویداد حضوری پررنگ داشته باشند.

وی ادامه داد: هنرمندان خوشنویس استان می‌توانند آثار خود را در دو موضوع "وصیت‌نامه شهید حاج قاسم سلیمانی" و "کرونا، ایثارگری و مدافعان سلامت" در قالب خط نستعلیق و شکسته نستعلیق تا 13 دی ماه 1399 به دبیرخانه دوسالانه ارسال کنند.

فتایی در پایان خاطر نشان ساخت: فراخوان این رویداد هنری بر روی پرتال اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد به آدرس: https://boroujerd.farhang.gov.ir قرار گرفته و علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی به این پرتال مراجعه کنند.