به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، بر اساس اعلام دبیرخانه نخستین رویداد و مسابقه لباس عاشورایی استان اصفهان، مهلت ارسال آثار به این رویداد تا 8 آبان 99 تمدید شد.

زمان برگزاری نمایشگاه نیز از 19 تا 22 بهمن ماه در کتابخانه مرکزی اصفهان در نظر گرفته شده است.

خاطرنشان می‌شود، نخستین رویداد و مسابقه لباس عاشورایی استان اصفهان در راستای تحقق اهداف سبک زندگی اسلامی- ایرانی و استفاده از قابلیت های طراحی، دوخت و تولید در عرصه لباس های مناسبتی-مذهبی به منظور ترویج هر چه بهتر شعائر دینی و عاشورایی و تاثیر آن در شئونات مختلف اجتماعی و فرهنگی جامعه برگزار می‌شود.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز آموزش علمی کاربردی جامعه اسلامی کارگران اصفهان به آدرس http://jeke.ir/farakhan فراخوان و پوستر نخستین رویداد و مسابقه لباس عاشورایی اصفهان را دانلود و مطالعه فرمایند و جهت ثبت نام، هر شرکت‌کننده می‌بایست فرم الکترونیکی ثبت نام و شناسنامه آثار به آدرس /http://jeke.ir/competition  را تکمیل و تصاویر سه اثر خود را بارگزاری نماید .

آدرس دبیرخانه: اصفهان، خیابان بزرگمهر، جنب مرکز پزشکی شهید صدوقی، کوچه شهرستانی، مرکز علمی کاربردی جامعه اسلامی کارگران، شماره تماس: 03132661701 - 0313266170