به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، عباسعلی رضایی فرماندار ساری و عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، در بازدید از پروژه تالار مرکزی فرهنگ و هنر ساری، بر نحوه تکمیل و تجهیز این پروژه نظارت کردند.

عباسعلی رضایی فرماندار ساری با تاکید بر همت همه جانبه مسئولین استانی از جمله استاندار و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: خرسندیم که این پروژه مهم فرهنگی هنری مورد توجه ویژه قرار گرفته است و به زودی شاهد بهره‌برداری آن خواهیم بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز گفت: شرکت فارس تکنولوژی برنده مناقصه دکوراتیو، زیرساخت تأسیسات مکانیکی و برقی این پروژه شد که با قرارداد ۸ ماهه به میزان  ۳۱۸ میلیارد ریال شروع به تکمیل و تجهیز آگوستیک، موکت، صندلی، دکوراتیو و ... در این پروژه کرده است.

وی افزود: این مجموعه که در آن یک سالن یک‌هزار نفره، یک سالن ۲۰۰ نفره ویژه کودکان، یک سالن ۴۰۰ نفره، محیط کارگاهی و تمرینی، سالن همایش و نگارخانه، کتابخانه، فضای خدماتی و رفاهی و مجتمع اداری پیش‌بینی شده، تاکنون نیز حدود ۹۵ درصد پیشرفت داشته که به امید خدا تا بهمن‌ماه امسال افتتاح خواهد شد.