به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، احمد مرادی حقیقی امروز چهارشنبه پس از نشستی با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان که با هدف بررسی برنامه‌های این انجمن برگزار شده بود اظهار داشت: جشنواره مجازی "تئاتر در خانه" پس از اصلاحاتی در فراخوان، اولین فعالیت نمایشی است که برگزار خواهد شد.

وی گفت: در پی این تغییرات در این جشنواره گروه‌های نمایشی استان سمنان می‌توانند در آن شرکت کنند و هر گروه می‌تواند بین دو تا پنج اثر نمایشی را در این جشنواره مجازی ارائه نماید.

مرادی حقیقی در خصوص برگزاری جشنواره استانی تئاتر نیز گفت: این جشنواره قرار است امسال با ارائه آثار گروه‌های استانی در قالب لوح فشرده در این جشنواره شرکت و رقابت نمایند.

رییس انجمن نمایش استان سمنان اظهار داشت: گروه‌های نمایش می‌بایست اجرای آثار خود را به صورت لوح فشرده به این انجمن ارائه دهند تا در جشنواره شرکت داده شود و این آثار تا اواخر آبان قابل دریافت است تا پس از بررسی و داوری آثار برتر، نتایج آن اوایل آذر به تهران اعلام شود.

در نشست مسوولان انجمن نمایش استان سمنان با فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان که ابوالفضل دلارام معاون امور هنری و سینمایی این اداره کل نیز حضور داشت برنامه‌های این انجمن نمایش ارائه و بررسی شد.