به گزارش هنرآنلاین، حامد حجتی ظهر امروز 6 شهریورماه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به شرایط و فضای خاصی که به واسطه بیماری کرونا پیش آمده، به این نتیجه رسیدیم هر شخص به فراخور شرایطی که دارد می‌تواند در اقامه عزای سید الشهدا (ع) حضور جدی‌تری داشته باشد.

وی اظهار داشت: مجموعه دراما پادکست متشکل از قطعات شنیداری نمایشی آماده شده و در ایام محرم و صفر در بسترهای مختلف فضای مجازی منتشر خواهد شد که این مجموعه با عنوان "مقتل آب" در قم در حال تولید است.

وی ادامه داد: نویسندگی و کارگردانی "مقتل آب" توسط سید صدرا میره‌ای انجام شده که داستان آن روایت آب، این عنصر قدرتمند از ابتدای خلقت تا جریان کربلا است و گریزهای تاریخی که در این بین اتفاق افتاده، روایت می‌شود که این حکایت در ۴۰ قسمت آماده شده و ۴۰ بازیگر نقش‌های مختلف آن را بازی می‌کنند که عموماً از بازیگران نمایش‌های آئینی در قم و برخی شهرها هستند.

نویسنده "مقتل آب" بیان کرد: این کار در بستر فضای مجازی منتشر خواهد شد و تا امروز در ۹ شبکه اجتماعی کانال‌ها تشکیل شده که اطلاع‌رسانی لازم انجام خواهد گرفت.

وی ادامه داد: یک اپلیکیشن اختصاصی حوزه پادکست و کتاب صوتی به نام "آوایم" نیز برای این کار تولید شده که مخاطبان بتوانند با بهترین شرایط به این اثر دسترسی پیدا کنند.

حجتی بیان کرد: "مقتل آب" به صورت صوتی است و کسانی که می‌خواهند با ما همراهی کنند باید با تدابیر خاص از جمله هندزفری یا سیستم صوتی دالبی این مجموعه را گوش دهند.

وی گفت: این اثر هنری به صورت قطعی از روز عاشورا هر شب ساعت ۲۱ منتشر خواهد شد و خلاقیت‌هایی در نگارش، نحوه اجرا، میکس و مستر و نحوه انتشار به کار رفته که امیدواریم این تلاش در ایام محرم مورد توجه قرار گیرد.