به گزارش هنرآنلاین، سمیرا صفاری درباره این نمایشگاه گفت: نمایشگاه پوستر "رسمینه"، با اهداف معرفی دیدگاه‌ها و چشم‌اندازهای متفاوت در طراحی پوستر و کاربرد آنان، ایجاد بستر مناسب برای بروز خلاقیت هنرمندان سراسر کشور، همچنین ارتباط و آشنایی بیشتر متقاضیان (سفارش دهندگان) با این شاخه از گرافیک برگزار شده و ارتقاء سطح کیفـی این هنر مدنظر است.

وی افزود: از میان بیش از 300 اثر دریافت شده طی دوره فراخوان، 16 اثر توسط هیئت داوران، انتخاب و به نمایشگاه راه یافته‌اند. در این راستا موضوع و تکنیک آثار در این نمایشگاه‌ها آزاد بوده و محدودیتی در سبک و اجرای آن‌ها و سن شرکت‌کنندگان وجود نداشته است. زیبایی، خلاقیت و نوآوری، مفهوم رسانی و اصالت اثر از ملاک‌های مهم انتخاب بود.

این استاد دانشگاه گفت: این نمایشگاه‌ها توسط گروه هنری "رسم" و با نمایشگاه‌گردانی سمیرا صفاری و زینب‌السادات حسینی‌نسب برگزار شده. کلیه داوران این سه رویداد مدرسین و طراحان گرافیک در سطح کشور بوده و سارا خبیر، طیبه پورمیرزایی، زینب‌السادات حسینی، مسعود صفرنیا، بهداد شریفی مطلق دواری آثار را برعهده داشتند. یونس دهقانی و سمیرا صفاری از اعضای انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران نیز هستند.

مهلاالسادات طاهرالدینی، مهنوش ساقی‌زاده، مهدی سجاد، غزاله قاضی‌پور، ﺯﻳﻨﺐ ﺳﺎﺩاﺕ ﺣﺴﻴﻨﻲ‌ﻧﺴﺐ، فاطمه کارگر، فائزه کارگر و طیبه پورمیرزایی، سارا بختیاری، سمیرا صفاری، مریم ساعی، مریم نجفی، شرمین اروجی گیوی، الهام حیدری حیدرآبادی، زهرا رمضانی و ام‌البنین آوخ هنرمندانی هستند که اثرشان طی این رویداد به نمایش گذاشته شده است.

علاقمندان برای بازدید می‌توانند تا تاریخ 30 مردادماه از ساعت 18 تا 20:30  به مجموعه فرهنگی و هنر هومهر به نشانی کرمان، آبنوس 5 شماره 28 مراجعه کنند. لازم به ذکر است امکان خرید آثار نیز وجود دارد.