به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین رمضانعلی معتمدی در جلسه با فعالان نمایش اصفهان با تاکید بر لزوم حمایت از اجرای نمایش در استان گفت: تئاتر از هنرهای دارای قدمت در اصفهان بوده و این شهر در هنر نمایش دارای سبک و مکتب است، بنابراین همواره نگاه حمایتی نسبت به این هنر اصیل و ارزشمند داشته و داریم و تلاش می‌کنیم اجرای آن در اصفهان کمرنگ نشود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به مصوبات ستاد استانی مبارزه و پیشگیری از کرونا مبنی بر عدم اجرای نمایش در سطح استان در این بازه زمانی تصریح کرد: ما علاقه‌مند و پیگیر بازگشایی سالن‌های نمایش هستیم و می‌توان با اجرای پروتکل‌های مربوطه، همچون استان تهران و سایر استان‌ها، اجرای نمایش داشته باشیم، بنابراین لازم است تعاملات و گفتگوهای دقیق‌تری با حضور فعالان عرصه نمایش استان، با ستاد استانی مبارزه و پیشگیری از کرونا داشته و موارد و نکات مدنظر را مطرح و بر اساس مصوبات این ستاد اقدام کنند.

وی همچنین با اشاره به جشنواره تئاتر اصفهان اظهار کرد: تصمیم‌گیری در خصوص نحوه برگزاری این جشنواره بر اساس پروتکل‌های مربوطه و با تصمیم‌گیری فعالان این عرصه باشد.

در ادامه مدعوین به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود در خصوص چگونگی اجرای نمایش در زمان کرونا و نیز پیرامون نحوه برگزاری جشنواره تئاتر اصفهان پرداختند.

جلسه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با فعالان نمایش اصفهان با حضور محمدعلی جعفری معاون امور هنری و سینمایی و بهزاد بابایی رئیس گروه هنری اداره کل 25 مرداد انجام شد.